НЕ ЗНАЙШЛИ? ДОПОМОЖЕМО!
0664997111 Viber. Telegram

Режим роботи:
Щодня З 10:00 до 18:00
Замовлення через кошик цілодобово

Оплата/Доставка

Оплата заказу:
Безготівковим розрахунком
(Оплата переказом на картку Приват Банку) Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться менеджер інтернет-магазину та повідомить реквізити для платежу. Після надходження грошей на карту, ми відразу надсилаємо Вам товар на вказану адресу, попередньо зв'язавшись з Вами по телефону.
 
Якщо у вас є бажання сплатити іншим способом - телефонуйте розглянемо вашу пропозицію.
Доставка здійснюється такими перевізниками, як Нова Пошта. Вартість доставки можна дізнатись на сайті компаній.

Кур'єрська доставка
НЕ НАДАЄТЬСЯ

Правила повернення товару
Обов'язково перевіряйте товар та наявність іменної пломби під час отримання посилки в офісі служби доставки! Ми не приймаємо претензії, якщо посилка була розкрита після того, як ви забрали її з офісу служби доставки та розкрили пізніше.

Якщо ви отримали посилку з пошкодженим товаром (товарами), вам необхідно зробити таке:

скласти акт про пошкоджений товар з обов'язковим подальшим збереженням копії акта та всіх супутніх релевантних документів для підтвердження звернення;
сфотографувати пошкоджений товар(и) або посилку(и).
Зверніть увагу, продавець не несе відповідальності за товар після відправки замовлення за вказаною адресою.
Наша гарантія не поширюється на пошкоджені продукти та є обов'язком компанії доставки. У зв'язку з цим, будь ласка, перевіряйте вашу посилку відразу після отримання у присутності кур'єра. Наша компанія не несе відповідальності за будь-які недоліки в комплектації, виявлені після того, як ви прийняли замовлення. Якщо ваше замовлення було втрачено службою доставки, звертайтесь безпосередньо до вашого кур'єра. Проте, зважте, що вони компенсуватимуть втрачену продукцію тільки в межах страхової суми, зазначеної в рахунку. Повернення товару можливе протягом чотирнадцяти днів.

Пропонуємо новий сервіс по роботі з рекламаціями, спрямований на прискорення вирішення питань щодо заміни та повернення товару. Нова система дозволяє оформляти повернення не тільки бракованих товарів, а й товарів належної якості, ЯКІ СПРОСТУ ВАМ НЕ ПІДІШЛИ. Повернення або обмін товару здійснюється в розділі "ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ"

ГАРАНТІЯ НАДАЄТЬСЯ ТІЛЬКИ ПРИ НАЯВНОСТІ НАШОГО ІМЕННОГО ШТАМПУ.
УВАЖЛИВО ПЕРЕВІРЮЙТЕ СЛІДИ МЕХАНІЧНОГО ПОШКОДЖЕННЯ ПРИ ОТРИМАННІ. ДЕТАЛІ З ПОШКОДЖЕННЯМИ І СЛІДАМИ РЕМОНТУ НАЗАД НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!